Bebegim 5 aylik kucagimdayken goz temasi kurmuyor yatirdigimda ise bakiyor ve guluyor ara sira gozleri yukariya tavana bakar gibi 1-3saniye bakakaliyor.??Hareketinde nesneleri tutmada herhangi bir sikinti yok ama bebegimin bizimle tam iletisime gecmemesi beni endiselwndiriyor?Cocuk Nörolojisine goturecegim ama bu durumu yasayipta doktora giden varmi?