Kızlar oğlum 5 ay 22 gün lük erken ek gıdaya geçsem problem olurmu sebebi sürekli meme istemesi doymuyormu acaba diye düşünmeye başladım annemde aç ver dedi oğlum yaşıtların göre gelişimi ilerde kilosu boyu yaşıtların göre fazla şuan emekledi emeklicek bıraktığım yerde bulmuyorum siz ne yaptınız başlarsam napmalıyım fikir ferirsebiz çok sevinirim