Hiiiç o kremlere para dökmeyin.Ben bütün markalarınkini kullandım ama nemlendirmekten başka işe yaramadı.Gümüş kapaklar falan da hikaye, ağlaya ağlaya emziriyordum birgün hastanede bir anneyle tanıştım ayva çekirdeği yap demişti.Bu da işe yaramaz kesin dedim ama bunu da deniyim diyip yapmıştım mucize gibi iyileştirdi.