humeyraaa17 Kızlar evlerinize temizlik için yardımcı alıyor musunuz ? Alıyorsanız İstanbul’da semt belirtip verdiğiniz ücreti yazar mısınız ?
Asyaveannesi04 humeyraaa17 armut.comdan çağırıyorum genelde evim 3+1 ebeveyn banyolu 8 saat geliyor, 600 tl veriyorum
Labellda humeyraaa17 Küçükcekmece 3+1 3 tane balkon 2 tuvalet 550 tl veriyorum yeni başladım o fiyatı vermeye
Masal001 Asyaveannesi04 memnunmusunuz gelen kişiler kaç yaşında oluyor rezervasyon yaptıktan sonra sizleri ariyolar mi hep aynı kadinmi başka mi geliyor acaba bilgi verir misiniz rica etsm
prenses_we_prens_annesii hestiaone ya bana da gelir mi acaba iletişime geçsem camlarım baya kötü yapamıyorum bende Beylikdüzü
humeyraaa17 Labellda Gayet uygun geldi bana eviniz büyük anladığım kadarıyla bende almayı düşünüyorum piyasayı merak ettim
Uffsananebeslk humeyraaa17 İzmit, bana ilk başta 400 e geliyodu sonra 600 zam yapıcam dedi bende iptal ettim.
nurelem Deletedmom_72 hahah bende😂 artık her gün dip köşe sil süpür, tuvalet banyo yika, artık balkonda halı yıkama devrine de geçtim, dünyanın en iyi temizlikcisi gelse kabul etmem 😃 ben başkasının elinin değdiği yeri baştan temizlerdim, biz ruh ikiziyiz😂
Labellda humeyraaa17 Evet büyük ablayla aile olduk gibi bana göre fiyat düşuk ama abla daha fazlasını kabul etmiyor
Mircet humeyraaa17 2+1 500 TL Bursa ama öyle derin bir temizlik değil.Yani ben dolap içlerine giriyorum abla cam kapıya banyolara giriyor gibi
Asyaveannesi04 Masal001 ben memnunum herseferinde farklı kişi geliyor ama telefonunu alıyorum gelen kişinin genellikle genç 40 yaş üstü gelmedi bana şimdiye kadar. Daha önce tanıdık vasıtasıyla aldıklarımla hep sorun yaşadım saat başı çay sigara, savsaklama sürekli telefonla konuşma tövbe ettim tanıdık aracığıyla çağırmamaya. Birde resmi oluyor böyle çağırınca
Asyaveannesi04 Aslicamm istanbul Beylikdüzü, ben gelince camlar, kapılar banyo tuvalet ve yerler silinip süpürülüyor
Krmunvr humeyraaa17 Valla çok uzuuuun zamandır birisini arıyordum bulamadım önerdikleri kişilerde 800 ile 1000 tl arasında oluyordu daha bugün biri ile görüştüm karşı komşuma yarım gün geliyormuş 300 tl benimde aradığımı bildikleri için benden bahsetmişler.. O na geldiği hafta işi bitince bana gelecek bi yarım günde bende çalışacak Şişlide oturuyorum
Krmunvr humeyraaa17 Bu arada ben sadece camlar için istiyordum çünkü evi her şekilde hallediyorum ama cam yok yapamıyorum o yüzden tam gün birine ihtiyacım yok diye yarım gün içinde 800 yada 1000 vermek şatemedim açıkcası