Y-1A Bebeklerinizi ne zaman destekli şekilde oturtmaya başladınız biz yarın 3.aya gireceğiz yavaş yavaş başlasam mı birde oturma destek minderi alayım diyorum işe yarıyor mu kullananlar var mı
Melis1706 Y-1A Soktorumuz 4.aydan itibaren demisti 4,5 aylik kontrole goturmustum surekli kafasini kaldiriyordu ve Dimdik oturmak istiyordu bide doktor oyle deyince oturttum kendide bakti 5,5 aylikken desteksiz oturdu dimdik hep
Poly-ana Y-1A Benim oğlum da 10 gün sonra 3 aylık olacak kendisi doğruluyor falan hep dik hatta ayaklarının üstüne basmaya çalışıyor kasları güçlü de baya oturuyor nerdeyse o minderden var ama oturmadık hiç 4. Ayı bekliyoruz
1027yeliz 3.ay erken gibi bence biz 5 aylıkken başladık oturma minderiyle şuan 6 ayligiz desteksiz oturabiliyor oğlum ben faydasını gördüm
mrv26 Y-1A 3 ay erken sanki ben 4. Ayda kısa süreli oturulmaya başlanabilir diye dinlemiştim bu doktorda kendi doktorum 6.ay dedi ama ben 4. Ayda başlamıştım kısa süreli oturtmaya
kolonyalimendil Y-1A 3,5 aylıkken kucakta hafif olarak başladık zaten kendi isteğide vardı ana kucağında Dilan yatarken kafasını kaldırmaya çalışıyordu şuan 5,5 aylık tam destekli olarak oturuyor yaklaşık 1 aydır
kasimonbes Y-1A eger kucaginda oturttugunda kendini govdesi ve kafasiyla one itiyorsa oturmaya hazirdir ❤️