uges2015 bu durumdan çok şikayetçi olan bir çok anne var aslında ama normal bir durummuş.başta ben olmak üzere tüm anneler bilmeli ki bebişler doymadığı için değil bazen anneye ihtiyaç duyduğu( güvende hissetmek için) için, bazen uyumak için, bazen acıktığı için meme istiyormuş. Hele ki ilk 4 ay çok normal bi durum olarak karşılanıyor.
Unutmayalım ki bebeğimizin bize ihtiyacı var 🤗🌹