minik1mucize merhaba , ben de bebeğim 2 aylıklen oldum. Öncelikle tüm tedavinin yanı sıra psikoloji çok önemli. Moralinizi hiç bozmayın sütünüzün düzeleceğine inanın -ki düzeliyor- . Rahatlamak için bir yakınınıza birkaç günlük kalmaya hava değişikliğine falan gidin mesela ben öyle yaptım yedim içtim bolca birkaç gün ve öyle düzeldim. İki göğsümden de gitmişti bir anda, ama iyi moral bol beslenme ve sakinlikle geçti. Kafanızı rahatlatacak bir şey bulun ve hemen uygulayın, sonra gönlünüzü ferah tutın düzelecektir..