Kızlar bu ara çok dikkatimi çekti. Önceden günde 4-5 bez değiştirirdik şimdi 2 en Fazla 3. Önceden bezi dolardı şimdi saatlerce aynı bez altında 2-3 kez idrarını yapıyor. Acaba sütüm mü yetersiz geliyor az mı besleniyor o yüzden mi böyle anlamadım. Yoksa abartıyor muyum. Bebeğim 5 ay 10 günlük