Bugleminannesi28 Ayazkusunannesiyim öyle birşey hiç yaşamadım bebeğim 5 aylik 3. Kez adet görüyorum hiç azalma olmadı
Asyaveannesi04 Ayazkusunannesiyim evet benimde normalde foşfoş akan sütüm regl olunca azalıyor, 16 aylık hala öyle bitince düzeliyor
Harley06 Ayazkusunannesiyim azalma olmuyo ama gercekten brbek eskısı gibi emmiyo reddedıyo onu yenı farkettım ben de
Ayazkusunannesiyim Melis1706 adet olduğu sürece mi mesela ben 4 gün oluyorum yoksa adet olduktan sonra hep mi süt azalir zaten azdı ilk defa bugünde adet oldum da
Melis1706 Ayazkusunannesiyim Adet donemi azaliyor sadece sonra yine duzeliyor.mesela ben adet olcagimi kizim sutumu icmeyince anliyordum
marinelife Ayazkusunannesiyim aynı dertten muzdaripiz canım 3 hafta arttırmaya çalıştığım sütüm 1 hafta aramıza veda ediyor … 😂
Ayazkusunannesiyim Melis1706 anladim kuzum bende hepten kesilcek sanıyorum bı yerde okudum da korktum 😥
Ayazkusunannesiyim hazel23 emziriyorsan belki yazmayabilir kuzum bu sor ama bazen çok geç olanlarda oluyor
GkcYnr Bebeğim 5 aylık 3. Reglimi oldum ve hepsinde sütüm azaldı ve oğlum meme reddi yaşadı. Regli bitince düzene girdi. Tadı değiştiği için emmek istemiyormuş bebekler🤦🏽♀️
Ayazkusunannesiyim GkcYnr Evet canım öyleymis bende yeni ogrendim bugün de bebeğim emmek istemedi çok dikkatimi çekti
Ebeanneee Regl olduğumuz hormonlar ile süt üretimi yapan hormonlar farklı olduğu için azalmaya sebep olur bu dönemde süt arttırıcı ürünler alınabilir ben o şekilde yapıyorum