Selam güzel anneler💛 bebeğim üç aylık oldu son günlerde ani seslerden çok fazla korkamaya başladı. Örneğin bugün bulaşık makinasını boşaltırken elimden çatalı düşürdüm ve makinanın metal yerine geldiği için çat diye ses çıkardı, oğlum katılırcasına ağladı ve gözünden yaş geldi. Az öncede pet şişeyi çöpe atmak için buruşturdum yine aynı şekilde ağladı normal bir durum mu? Yaşayan var mı acaba?