EnesiinannesiAysel merhaba kızlar oğlum 5aylık ek gida başladık kabızlık oldu galiba 2gündür kaka yapmıyor 2gün önce koyu kaka yaptı nasıl gecirebilirim kabızlılığı
Emir_mom EnesiinannesiAysel Tadım yaptırdığınız ek gıdanın içerisine bi damla doğal zeytinyağ damlatın kabızlık sorunu olmaz.
Asym33 EnesiinannesiAysel Canım bebekler 1 hafta yapmaması da normal kabız sayilmazmis sen yinede her yedirdiginin içine bir kaç damla zeytinyağı damlat bide her altını açtığında göbeğine masaj yapabilirsin youtubede videolar oluyor
EnesiinannesiAysel Ben zeytinyag koyuyorum zaten onun yemeklerine ve 4gun oldu buyuk abdestinu yapmiyor ama rahatsiz da dil