Merhabalar bende diyete yeni başladım süt ve süt ürünlerini kestim maalesef yumurtayı da kestim ama bazen kusuyor halen sanırım kuruyemiş balık domatese de var gibi çözmeye çalışıyoruz çok zor ama sanki alışıyorsun Dr. Bize gaitada redüktan madde olup olmadığını bilmek için test yaptı negatif çıktı diyete her harikurda devam tabi ayrıca Dr. Alerji mama raporu çıkarttı aptamil syneo ama tadı kötü biz hem anne sütü mama ilerliyoruz, kızım emmiyor hergün sağıyorum sütümü çok zor ya Allah yardımcımız olsun geçmiş olsun sizede 🌸🌸🌸🌸