Kızlar 40 günlük bebeğim var sürekli ıkınıyor morarıyor ve fazlasıyla gazlı. (Gazını cıkartınca da rahatlamıyor sürekli bi huzursuzluk ) Kendi doktorumuz kolik bir bebek olduğunu söyledi. doğduktan 4 gün sonra bi hırıltı başladı ve hala hırıltısı devam ediyor. Defalarca doktora götürdüm 2 farklı doktorda kuruluk var dedi. Ama ne yaptıysak geçmedi. Bu aralar hırıltısı cok artınca doçent bi doktor buldum alanı “çocuk alerjisi ve cocuk hastalıkları” ona götürdüm. Doktor süt alerjisi olabilir dedi ve diyete başlattı beni. Acaba kendi alanı alerji doktoru olduğu için mi böyle bir şey yaptı. Bebeğimin tek belirtisi hırıltı ve arada kakası sümüksü oluyor. Böyle bir durum varsa kendi doktorumuz bunun farkında olamaz mıydı. Gerçekten bebeğim süt alerjisi midir?