Aslananne1 Dis çıkarıyor dis kabızlık yapar mı 11 ay 3 günlük yaparken çok zorlanıyor ve çok sert yapıyor kayısı falan veriyorum ama sadece günü kurtarıyor ertesi sabah aynı ne zaman düzelecek bilmiyorum tam tedavi iicn napabilirim
Emir_mom Aslananne1 Diş kabızlık yapmaz yediklerinden dolayı kabızlık sorunu yaşıyordur.Doktora götürün daha iyi olur.Geçmiş olsun 🌸
newmom15 Aslananne1 ben küvette sıcak suda bekletip zeytinyağı ile 15 20 dakika masaj yapıyorum yapıyor kakasini
2-prensannesi Aslananne1 kayısı kurusu-balkabağı bunları haşlayıp verebilirsin bol sıvı alması lazım birde zeytin yağı ile masaj yapabilirsiniz mama falan içiyorsa onun içine de katabilirsiniz
Mucizemm344 Aslananne1 canım benim kızımda oldu ara ara zeytinyağı içirdim portakal suyunun içine biraz koyup sonra normale döndü
Aslananne1 Emir_mom pirinç patates muz gibi ürünler hiç.vermiyorum hep kabızlığa iyi gelen şeyler veriyorum ama yok geçmiyor
Aslananne1 2-prensannesi evet mamasina katıyorum.iste dediğim gibi günü kurtariyor sadece sonra yine aynı tamamen gecmiyor
Yarensmom- Aslananne1 7.5 aylık kabızlıkla başım dertte kayısı zeytinyağı hiçbiri işe yaramadı doktora götürdüm şimdi şurup kullanıyoruz mecburen 😔
2-prensannesi Aslananne1 bence bir doktora danışın büyük oğlumda çok kabızlık problemi yaşadık özellikle tuvalet eğitimi sürecinde acillik olduk. doktor duphalac diye şurup vermişti onu içtikten sonra aşırı rahatladı ve bir daha kabız olmadı ikinci doğumdan sonra bende kabızlık problemi yaşadım ve kullanmıştım
Gulsahgencel Aslananne1 bizde aynıyız 15 aylık ağlayarak yapıyordu doktor dulcosoft başlattı 1 haftadır falan şimdide acıcak diye yapmak istemiyor ağlıyor yapmamak için oysaki kabız değil ilaç içiyor bilmiyorum nasıl atlatcaz🤦🏻♀️
Aslananne1 Gulsahgencel şuan kendini nasıl sıkıyor ağlıyor kurban olduğum evde herseyi denedim ama olmuyor fitile ilaca da başlamak istemiyorum bağırsak tembelliği yapıyor
Aslananne1 Gmznr2909 yaa iyimi evde var niye hiç aklıma gelmedi yaaa bnde sadece gaz için iyi biliyordum hemen kalkıp veriyorum 🙏
Aburcu Aslananne1 armut suyu kesinlikle bebeğim 8 aylık kabız olduğunda armut rende yapıp suyunu cikariyorum cam rende ile içine 1 çay kaşığı zeytinyağ ekleyip iciriyorum.posalı şekilde