kivitoannesii Bazen kaynatıp bekletmeye fırsatım olmuyor mama için bende ceysu döküp ısındığı zaman hazırlıyorum mamayı veya arıtmadan koyup ısındığı zaman hazırlıyorum bi sıkıntı olur mu çeşme suyu kullanmıyoruz ama kaynatıp bekletmeye de çoğu zaman vaktim olmuyor
Melis1706 kivitoannesii uyudugu zaman kaynatiyorum uyanacagina yakin o ilinmis oluyor bende termosa koyuyorum
momys305 kivitoannesii ben hiç kaynamış soğumuş vermedim evimde arıtma olduğu için. Ama onu da kaynatıp soğutup mu içirmem gerekiyor 11 aylık kızım. Bilgilendiren olursa çok sevinirim bu hiç aklıma gelmemişti
jd16 momys305 kivitoannesii Doktor bize 6. Ayda bebek sularını tavsiye etti fakat şöyle dedi bir müddet kullanın sonra normal hazır sulara veya arıtma suyuna geçebilirsiniz dedi. 12li ceysuyu bitirdikten sonra hazır suya geçtim.(erikli, saka vs) 9.ayından beri de arıtma kullanıyorum. Bu arada hazır suların veya arıtmanın kaynatılmasına gerek yok.
kivitoannesii yagmurkokusu_ var onda da duruyor çoğu zaman ama bazen yoğunluktan unutuyorum koymayı arıtmadan su alıp ısıtıyorum o sıkıntı olur mu :(
yagmurkokusu_ kivitoannesii olmaz canım bende damacana kullanıyorum arıtma taktıracağım çift kaynatma yapıyorum termosa koyuyorum sıcak kalıyor yarısını da diğer termosa koyuyorum üstünü kapatıp soğutuyorum. Mama yapacağım da kullanıyorum. Bizim sularımız çok kireçli olduğu için kullanılmıyor bardaklarda bile bazen kireç lekesi oluyor 2 yıkama yapmak zorunda kalıyorum.
KumsalAda2 Ben kaynatıyorum sonra mama yapacağım zaman ısıtıyorum biraz hazır suyu Çeşme hiç Kullanmadım 4.5 Aylık kızım
Su4835 kivitoannesii ben doğduğundan beri arıtma suyu kaynatıp kullanıyorum 4 aylık oldu bir sorun da yaşamadık şükür ama hiç hazır su&bebek suyu kullanmadım.mamasını suyu kaynatıp kullanıyorum su verirken de kaynamış soğumuş olarak veriyorum
annecikbebecik kivitoannesii ceysunun üzerinde mama yaparken kaynatmaya gerek olmadığını yazmışlardı. İlk ay mama kullanmıştım bebeğime kaynatmadan kullandım ceysuyu
naynini kivitoannesii ben sürekli ceysu veriyorum… Termosa da koyuyorum geceleri kalkmak zor oluyor diye. Gün içinde duruma göre değişiyor ama ceysu candir
AliHamzam1 Kızlar siz mamayı soğuk su ile mi yapıyorsunuz anlamadım yorumları ya yanlış anlamayın ben mi yanlış yapıyorum Elimi yakmayacak sıcaklıkta yapıyorum da mamayı ben,soğuk mama gaz yapar diye düşünüyordum