OzlemCann ben genelde ateşi olduğunda senin yaptığın gibi ince giyindiriyorum, sadece şuna dikkat ediyorum ateşini düşüreyim derken çocuğu üşütmemek hasta etmemek lazım beni bu konuda doktor uyarmıştı. yoğurt filan yedirmeye çalışıyorum ve bol su. Ilık duşa sokmam gerekirse de kesinlikle birden sokmuyorum üstüne bir şey geçiriyorum çocuğun yavaş yavaş suya alıştıktan sonra tamamen üstündekini çıkarıyorum. Ateşi aniden düşürmeye çalışmak pek doğru bir uygulama değil. Umarım aşırı yükselmez ama çok yükselirse de hemen oyuncak vs çıkarıp ilgisini çekmeye oturtmaya çalışıyorum, bilincini açık tutmak için. Çok geçmiş olsun