Arkadaslar 13 aylik oglum var. Cok siddet egilimli. Surekli vuruyor. Sevgi gosterisi bile siddetle vurmayla. Kimseden gormuyor kesinlikle. Sesimi bile nadir yukseltirim. Ona zarar gelecegini düşündüğüm anlarda. Neden boyle oldu anlamiyorum. Oyuncagi elindeyken vuruyor bazen. Neye ugradigimi sasiriyorum. Var mi sizlerde boyle bisey? Oldu mu ya da? Geciyor mu?