Sezeryana doğum yapalı 3 ay oldu ikinci gebeliğim ilk gebeliğimle arasında 1 yıl var ilkinde de oldu bu seferde gece çok yorgun olup derin uykudayken altımı ıslattı 2 defa uyanıyorum ama yetişememişim tuvaletimi tutamıyorum özellikle geceleri çok sıkılıyorum psikolojim bozuldu aynı durumu yaşayan var mı doğumla alakalı mı başka yerde kalmaya korkar oldum anlam veremiyorum doktora gideceğim