Öncelikle hepimizin hayırlı akşamları olsun inşaallah 🌿✨
Kızım mayıs 31 de 2 yaşına girecek eşim burada değil şehir dişin da çalışıyor bende kızımın doğum gününü eşimle beraber kutlamak istiyorum.
1 yaş doğum gününde de yoktu . Eşim büyük ihtimal Haziran sonun da gelecek . Siz olsanız eşinizi bekler Haziran sonunda mi kutlardiniz yoksa direk kutlarmiydiniz .
Eğer kendim kutlayacaksam da tek başıma kızımla beraber kutluycam . Eğer tek başıma kutlarsam nasıl kutluycam hiç bir fikrim yok biraz fikir verirmisiniz siz olsanız ne yapardınız 🌸🌿