dvlmine kaç aylık sizin bebiş? Bildiğim kadarıyla memedeyken iyice mayışınca tam uyumadan koymak gerekiyor yavaş yavaş günden güne uyanık koyuluyor ben denedim ağladı yapamadım 11,5 aylık olduk artık ayağa kalkıyor gelmeye çalışıyor iyice zorlaştı nasıl yapacağım ben de bilmiyorum