Frezya26 Bebeğimin 40 ı yeni bitti ama pek kilo almadı. Ne yapmalıyım sadece anne sütü alıyor. Var mı önerisi olan?
Yusufff-41 Frezya26 protein ağırlıklı beslenin ceviz badem yiyin sütünüz yağlanır kilo alımı güzel olur
Frezya26 Deletedmom_79 doktorlara göre her şey normal. Açlık sınırına gelince müdahale ediyorlar. Ne desem normal diyor doktor.
Aras-21 Frezya26 doktoru az görseydi mamaya başlatırdı bizimki hiç kilo almadığı için kırk günlükken mamaya başlattı
Frezya26 Aras-21 mama vermek istemiyorum benimki de az kilo almış 3700 doğdu 4300 olmuş. Anne sütüyle kilo alsın istiyorum