Mehtaponurs Oglum epey öksuruyor hastaneye goturcem ama yasadigimiz ilce kucuk gitsekte randevu alin cocuk doktotuna goturun dicekler acil de Yarın da 1 mayis beklemek istemiyorum Kullanan var mi bu aylar da
PatronBebek Mehtaponurs buradakilere güvenipte ilaç vermeyin bebeğinize. Sağlık ocağı doktorunuzu arayıp ona danışın
Olimbonii Mehtaponurs 6.ayinda doktorumuz vermisti 3 günden fazla kullanmamami söylemişti ama isterseniz saglik ocağı hemşirenizin numarasi varsa sorabilirsiniz iciniz rahay etmezse sabah aksam 1 ölçek veriyodum yani 12 saat arayla 3 gun kullanmistim
Busra2089 Mehtaponurs 10.ayında çocuk doktoru vermişti bize. Sabah akşam yarım ölçek 2.5ml yani 5 gün kullan demişti.
Mehtaponurs PatronBebek Sabahi beklemem lazim bunun icin ama yarinda 1 mayis ulasamam. Bu kadar kotu olcagini bilseydim persembe cuma giderdim Ama suan catesiz kaldim
Mehtaponurs Olimbonii midesi delinir gibi yorumlar okudum korkuyorum ama bisi vermezsem daha da kotu olacak diye korkuyorum hem oksuruk takıt takır hem hapsirik 5 ay 26 gunluguz 1 olcek versem bisi olmaz heralde ya 😔
Olimbonii Mehtaponurs yanlis yonlendirmek istemem ver yada vermede diyemem ama hic duymadim mide delinmesini bize doktorumuz vermisti soguk alginliginda istersen tam ölçek degilde vereceksen yarim olcek bir cay kasigi ver istersen