tgbmhr kızlar oğlumun maması biberonda kalmştı içini dökmemiştim babaannesi alıp içirniş yaklaşık 3 saat olmuştu hazırlayalı taze sanmış. bişey olur mu mamamız golden goat
Alya_3005 tgbmhr 1 saatten sonrasında kalan mamaları kullanmayın diyorlar doktorunuza danışın isterseniz kakasını yaptı mı atar vücudundan bence stres yapmayın kendinize
Dilaraa tgbmhr sürekli olsa sıkıntı olurda bir kereden birşey olacağını sanmam, en fazla mamayı 2 saat bekleyebilirsiniz bilginiz olsun
ayazasaf tgbmhr dikkat edin kuzum mama kaldıkça dayanılmaz kokuyor inşallah sorun olmaz ama bundan sonra buna dikkat etsin annenizde kaldıkça bakteri ürer kokar
Bilge12 tgbmhr Hixbirsey olmaz canim ilk zamanlar aradan yarjm saat de gecse atiyodum pimpiriklebiyirdum simdi 2 3 saat de gecse kokusuna bakiyorum eskimedigi surece iciriyorum hicbir skinti da olmadi sukur