Asel06_ Kızlar merhaba 48 ile hamile kaldım 74 ile doğum yaptım doğumdan sonra 68 kiloya düştüm 1 sene oldu en son 58 oldum ama bir türlü kilo veremiyorum yeşil çay yada zayıflama çayı kullanmak istiyorum ama emziriyorum nasıl zayıfladınız
Mehtaponurs Asel06_ Gunde 3 ögun arada en az 5 saat koy ama o surecte hic bir lokma koyma agzina Sabah hafif yumurta salatalik fomates yesillik falan oglen doyurucu bir menu aksam yine hafif ye ee bir de spor ya evde ya da yuruyus ohh mis gibi zayiflarsin ee bi de bol du Bende yakinda baslicam oglum 6 aylik 😄😄
Asyaveannesi04 Asel06_ sağlıklı beslendim ekmek hamur işi yemedim ve akşam 6 dan sonra yemedim 53 ile hamile kaldım 74 ile doğuma girdim şuan 54üm😌 diyetiyken felan bence hikaye tamamen irade meselesi bu ayda spora başlıyorum pilatese inşallah🙏🏻
Asel06_ QueenMommm açıkçası uygulayabilecek ne vaktim ne de halim var gurbette olan anneler bilir bazen tek öğün yapıyorum
QueenMommm Asel06_ ben diyetisyene gittim 15 kilo verdim kızımdan dolayı yapamıyordum o yüzden bırakmak zorunda kaldım
Asel06_ QueenMommm ya daha önceden bende gitmiştim fakat hiç kilo veremedim birde hamilelik döneminde çiğ badem fındık ceviz o kadar çok tükettim ki şuan midem kaldırmıyor üstüne tek başımayım düzenli bir program uygulamak gerekiyor oda çok zor
PamukPrensesannesii Mehtaponurs metabolizmanin iyi çalışması için 3 saatte bir birşeyler yemek lazım diyor diyetisyenler , 5 çok değil mi ? Ara öğün olarak kuruyemiş felan atıştıribilir bence
Mehtaponurs PamukPrensesannesii 5 saat ideal canim 4 de olabilir Bak simdi sabah aclik sekerin diyelim ki 90 Yedigin anda yukselmeye basliyir kan sekeri 130 oldu diyelim kahvaltidan sonra. 2 saat sonra 110 falan olur telrar yemek yersen 130 olur yine yani hic düşüşe gecmez Duşüşe gecmezse yağ yakimi olmaz O yuzden ideal olan 4-5-6 zamanla 7 saat Ben bu sekilde zayiflamistim ilk dogumdan sonra
Asel06_ Asyaveannesi04 6dan sonra yememe şansım pek olmuyor eşim 8 de geliyor yediklerime dikkat etmeye çalışıyorum
Summerwine95 Asel06_ bence zamanınız olduğunda haftalık yemeğinizi yapın.Cunku belirli miktar yemeyincede vücut kilo veremiyor.Kitlik moduna giriyor