18 aylık oğluşum son bir kaç aydır yerde yatma isteği oluştu bazen öğlen uykusunu bile parkede emzirdikten sonra yataktan inip parkeye yatmak istiyor uykuya yerde dalıyor beşiğine öyle koyuyorum bazen gece yine emzirdiğimde yataktan inip yere yatıyor orda uyumak istiyor ama tabi ben yine beşiğine koyuyorum bu yer meraki neden yaşayan varmı