Linaoykum_ 16 yıldır gastrit ve reflü hastasıyım bundan 6 sene öncede ülser eklendi buna🤦🏻♀️Ülserim tedaviyle geçip 1 yıl sonrasında tekrarlıyor maalesef.emzirme dönemim bitince ameliyat olup o bölgeyi alacaklar.ben asitli içecek,baharatlı yiyecek,cips,çikolata,kızartma tüketmiyorum canım.hatta salataya bile nar ekşisi limon sıkmıyorum.çok fazla dikkat ediyorum yediklerime işte o zaman ağrım sızım olmuyor.nefis bu arada bunları tabikide yiyiyorum ama tadımlık olarak yiyiyorum.hamilelik ve emzirmeden dolayı ilaç kullanamıyorum şu anda ama iyi bir doktor bulup ilaca başlamalısın ve yediklerine çok dikkat etmelisin canım benim