Bebeğim 4 aylık olmak üzere. Bebek arabasında assla durmuyor. Beşikte asla durmuyor. Yerde, kanepede durmuyor. Sürekli kucakta gezmek istiyor. Sürekli ağlıyor. Şu anda da ağlıyor. Geceleri de uyumuyor ağlıyor yoruldum. Uyumak için de ağlıyor. Lütfen bi fikir verin. Yenidoğan sürecini de atlattık. Ne zaman düzelir? Ne yapayım acil çözüm :((