suslukiko_ ben de sizin gibiydim bir anda karar verdim ve beşiğinde hafif sallayarak uyutmayı buldum öncelikle karnı tamamem tok bezi kuru gazı çıkmış ve uyku sinyalleri verir vermez kucağına al hafif salla mayışmasını sağla bieşiğine koy emzik tutuyorsa onu ver tutmuyorsa uyku arkadaşı ver ya da benimki battaniyesini çok seviyor onu tutuyor hafif salla ağlarsa al kucağına sutur koy üç günde alıştı beşiğe şimdi çok güzel bir düzen tuttu uykusu geliyor emiyor beşiğe koyuyorum emziğini veriyorum battaniyi örter örtmez mayışıyor hafif sallıyorum tamam kolay gelsin Allah sabır versin ☺️