Hilalinannesi ben de rowenta kullanıyorum çekiş gücü çok iyi halıda bi tane toz saç bırakmıyor ama çok ağır, rahat çekilmiyor. Baya kuvvet istiyor yoruyor yani. Kayınvalidemin arçelik çok hafif iyi de çekiyor bir daha alırsam ondan alıcam size de onu tavsiye edebilirim ama kuvvetli çekerim diyosanız rowenta baya iyi