Yagmurrrrrr Hanımlar merhaba, 1,5 aylık bebeğimin yüzünde isilik oldu, ne sürersem geçer? Bir de bepantol kullanabilir miyim yüzüne
Nurbost Yagmurrrrrr ben mustela kullanıyorum 2 3 haftada geçti. Sıcak tutmayın bebeği ve yüzünü nemli bezle siliyorum sürekli
kasimonbes Yagmurrrrrr mustela aldi esim 2 gundur kullaniyorum 2 gunde etki etti. Tavsiye ederim eczaneye sorun o size soyler
Nurbost Dmtt06 benimkini anlık geçirip sonra tekrar çıkıyodu. Terlemek çok tetikliyor benim oğlum emerken yüzü kafası çok terliyo emzirmeden sonra nemli bezle siliyorum öyle öyle geçti tek kremle çare bulamadım yani
Dmtt06 Nurbost bizim çok kötü oldu bütün yüzü boynu kulakları ben linola diye bir krem kullandım yaktı resmen çocuğun yüzünü soyuldu baştan aşağı çok acı çekti yavrum mustela hemen hafifletti bize silmek iyi gelmiyor sikince tekrar kuruyup sertleşiyor