Merhabalar daha once kizim icin yazmistim simdi oglum icin yaziyorum 2 ay 12 gunluk bir oglum var ve yaklasik 3 gundur hafif soguk alginligi vardi arada oksuruk falan bugunden beride nefes alamiyor burnunu otri bebeyle aciyorum fakat burnu temiz ama nefes alamiyor bogazinda birsey var gibi oksuruyor cok kotu ve hafif atesi var yarin gidicez doktora yarina kadar rahat nefes almasi icin napabilirim basina sogan kesip koydum buhar verdim su ile sadece su kaynattim odayi nemlendirsin diye baska napabilirim bilen basina gelen varsa yardimci olabilirmi