Bebeğim 3 aylık Gece uykusuna 9 gibi yatırıyorum 1 e kadar güzel uyuyor ama sonrasında cok sık uyanıyor. Hatta dün gece 2 saat uyumadı ☹️ her uyandıgında emmek istiyor. Emzik de tutturamadım malesef. İlk bebeğim emzik kullandıgı için emzikle geri devam edebiliyordu uykuya ama suan nasıl yapacagımı bilemiyorum. Var mı öneriniz kızlar, karnı tok oluyor uykusunu nasıl uzatabilirim veya emmeden nasıl devam ettirebilirim