Mahimdeniz Selam anneler, 3 gün önce 2. Ay aşısını olduk normalde bebeğim hep 3 4 günde bir kaka yapardı dün yaptı ve bugün 5 kere yaptı şaşırdım kaldım normal mi? Ateşi kontrol ediyorum normal şuanlık.