bubirbuki Kızlar 2 ay önce normal doğum yaptım fakat göbeğim ciddi ciddi kaldı sanki sez. Doğum yapmışım gibi yada 5 aylık hamileymişim gibi bu gider mi diyetle vs spor mu yapmalıyım
Deletedmom_79 bubirbuki sezaryen yapanlarda normal doğum “gibi” göbeksiz kalabiliyorlae. Spor için erken. Yemenizi düzenleyin😌
meryembrl bubirbuki korse takın ben pişman oldum takmadıgım için :( bazıları faydası var bazıları yok diyor denemekten zarar gelmezdi
bubirbuki meryembrl açıkçası lohusalıkta çok takmak istedim ama zaten lohusalık zordu bir de korse takamadım. Şu an 2 ay geçti üzerinden sanırım artık taksam da fayda etmez 😢
meryembrl bubirbuki ne sen sor ne ben söyliyim 🤣 kilom 61 zaten görenler iyisin diyorlar ama tabi ben bi 55 olmak istiyorum şu bogazımı bi tutarsam olurum gibi 😂