asilbabymom rotayı 2.ayda yaptırdım aşısı rotateq 4.ayda 2. Dozu var menejitleri de 3. Ayda yeni yaptırdım acwy için nimenrix b için de bexsero yaptırdım. 5. Ay ve 15. Ayda da 2. Ve 3. Dozu olacak kısmet olursa.
Bence imkanınız varsa en koruyucu olacak şekilde yaptırmalısınız özellikle menejitleri sığınmacılarla birlikte maalesef menenjit artmış baya. Doktor bana menenjit tek doz veya iki doz da yaptırabilirsin ama ben üç öneriyorum dedi ben hem acwy yi hem b yi üçer doz yaptıracağım.