annesininaski_ Kızlar doğalgaz bu ay bedava deniliyor Erdoğan da açıklama yapmış ama tamda emin değiliz tam bı bilgisi olan varmı ? Tam bı bilgi için nereyi arayıp öğrenebilirim ☺️🌿✨
Elif2023 annesininaski_ doğalgaz değil sıcak su ve Ocak fırın diye biliyorum ben 25 metreküpe kadar bedava bir sene boyunca
livanurvealpinannesi61 annesininaski_ evet bedava ücret alınmayacak ben kombiyi açtım 38-40 arası havalar hala ısınamadı.
kasimonbes annesininaski_ 20 nisan sonrasi faturalar sifir olarak gelecek. İlk 1 ay dogalgaz tamamen bedava, sonraki aylar ocak ve sicak su 25 metrekupe kadar bedava. (Bu da 100 tl denk geliyormus sanirim bunu da yeni öğrendim)