momyy_ Oğluma sağlık ocağında doktor yazdı hafif soğuk algınlığı vardı sadece öksürük kaldı az ama geçmiyor günde bir defa vermemi söyledi iki defa versem problem olurmu acaba bir sabah bir akşam oğlum 10 aylık