Araseymen
Bebeğim küçükken 3 kez hasta oldum. Hastanelik oldum.
Emzirirken kullanılabilen en masum antibiyotik aksefmiş. Başka bişey yazmadılar. Grintus şurup öksürük şurubu ve mükemmel bişey bitkiler hamileler bile kullanabiliyor, takviye olduğu için parayla satılıyor.
Bürde hastayım diyip emzirmeyi bırakmayın. Zaten sütle hastalıkta antikorlarda bebeğe geçiyor. Eski düzeninize devam edin sadece öpüp koklama işlerne bi süre ara verin. Havlularınızı ayırın bebişinizle 🙋🏼♀️