Cicegimbalim benim doktorum gerçekten gaydalı olduğunu düşünüyosan iç demişti. 1 hafta kadar içtim sonra bıraktım ve hiç kimyonla ilgisi olmadığını gördüm. Doktoruma söylediğimde zaten öyle bir yöntem yok dedi, psikolojik olarak seni rahatlatıyor olabilir diye bir şey dememiştim dedi. Böylece kimyon içmelerimizin sonu geldi😬 Ama bir zararı yokmuş tabi kimyonun