Cicisler ) selam bugün 212 avm ye gititm 7 parca ürünü kızma 420 TL aldım En alt katta oulet var herşey çok uygun bilginiz olsun normal wakikiden bi tişörtü 100 TL ye alıyoruz 
EmineYilmaz Cicisler axsiste öyle Sitesinde 999 olan kabanı ordan 350 ye aldım . Eşimde 400 e aldı kaban Yazlık Alışveriş bi yana seneye kışlık alışverişimi bile yaptım 😂
EmineYilmaz Cicisler hayır outlet var orda da 20 tl kızlarıma atlet aldım daha yeni ☺️ Elbiseler eşofmanlar aşırı ucuz