Benimde bebeğim yeni sünnet olalı 1 hafta oluyor. Morluk oluşması normal demişti doktor. Eski usul olduğumuz için bizde şişşik var morluk vs yok. Amaa doktor özellikle belirtmişti morluk olabilir, şişlik olabilir, akıntı olacak vs korkmayın diye. Şimdi yara kısımları iyileşti ama şişlik devam ediyor. İnşallah oda bu hafta iyileşir. O yüzden morluk oluşması normal merak etmeyin. Ama aklınızda kalıyorsa gidin gösterin tabiiki.