Kızlar biz ek gıdaya daha doğrusu tadımlara erken başladık doktorumun önerisi üzerine.4.5 ayda elma ve armut püresi cici bebe şeklinde başladım bana bir liste vermişti listede yoğurt mayasina 5ayda başlamam gerektiği yazıyor. Fakat ben anlamadım yardımcı olur musunuz şuan 5aylık bebeğim. 100ml süt kaynatılır elim dayanabileceği sıcaklığa gelinceye kadar soğutulur 1çay kaşığı yoğurt mayası eklenir üstü örtülerek oda sıcaklığında 4-5 saat bekletilir yoğurt günlük olarak verilir. Yazıyor süt 1 yaşından önce zararlı değil mi bebeklere bir de bu ayda başlasam sıkıntı olurmu