balcicegin_annesi damlahira ben 1 yaşında ayırdım ama sabaha kadar en az 40 kere uyanıyor mecbur yanıma alıyorum net bit yerimiz kalmadı siz nasıl üstesinden geldiniz benim kızımı bu saatte uyutuyorum saat 2 buçuğa doğru uyanır ve sabaha karşı 5 ten sonra her yarım saatte bir gözü kapalı huzursuz mızmız ağlamaya başlar 😒😒
Alya_ozzy 40 ı çıkar çıkmaz ayırdım çok rahat ettim. Tavsiye ederim. Odası hemen yan odam. Gık dese yanındayım.
Gul0608 Alya_ozzy bende ayırmayı düşünüyorum 4 aylık oldu . Odası aynı şekilde yan odamız ama ya duyamazsam sesini diye korkuyorum kolay duyuluyormu :(
Minikkoalam Alya_ozzy çok çok ufakken ayırmışsınız 🙄 kendi tercihiniz tabii ama özellikle ilk 3 ay güvenli bağlanma için anne kokusuna yakın olması çok önemli
Reyyan-Lara Ofiser iki çocucuğumu da 1 yaşına kadar kendi odamda ayrı yatakta büyüttüm üçüncüsü de aynı olucak inşallah şuan 5 aylık yaşında nasipse Onuda kendi odasına göndericem🙏
Ofiser Reyyan-Lara bende 1 yaşına kadar odamda kendi yatağında yatırmayı düşünüyorum sizin gibi. Sonra ayırmada sorun yaşadınız mı peki ?
Serpil34 Kizim 3 yasindayken ayirdim odasını kardesi olacak diye. Kucugum 5 aylik oldu suan. 1 yasinda ayirmayi düşünüyorum bakalim🙄 ablasi ile ayni odayi paylaşacak. Sizce bi sikinti olurmu. Biri 4bucuk digeri 1 yasinda olmis olacak
1Dost Serpil34 bence biraz daha bekleyin en azından küçüğü kendini koruyacak yasta olsun araları cok iyi olabilir ama cok küçükler anlık bi oyun oynama düşüncesiyle zarar verebilir yani ben olsam biraz daha bekler riske atmazdım
Mervemim Serpil34 kesinlikle ayırmayın çok küçük kendini koruyamaz öbürüde küçük çocuk kıskanır bir şey olur çocuga belli mi olur
marriapuder Kbrsmh46 merhaba kızım 8 aylık bende şuanda ayırmayı düşünüyorum ama endişelerim var biraz bilgi verir misiniz
Alya_ozzy Ofiser ben de çok isteyerek ayırmadım ama bebeğimin odasını yatağını bilmesi önemli anne baba için de önemli! Özetle tavsiye ederim ilerisi için rahat olur.
Reyyan-Lara Ofiser ilk başlarda ağladı yanımıza geldi ama her seferinde odasına götürüp yatırdım yaklaşık 1 ay kadar zorlandım diyebilirim ikisinde de ama onun dışında sorun yaşamadım biri 9.5 diğeri 5.5 yaşında zorda kalmadıktan sonra uyandırmazlar bile 😇
OlgaArslan Ofiser nasıl ayırdını detaylı anlatabilirmisiniz ? Benim kızım 21 aylık hiç cesaretim olmadı uyanamam diye korkuyorum çünkü sesi az çıkıyo ağlaya ağlaya da kusmaya başlıyor bi cesaret geliyo sonra gidiyo. Belki sizden cesaret alırım
Berfe Ofiser gece uyanınca ağlıyor yatak odasına yanıma alıp emziriyorum mememde uyuyor geri zAten yatağına tekrar bırakıyorum uyuyor odası yatak odamın yanında hemen sıkıntı olmadı
PelinKaraca Selinmom zaten sesine adapte oluyorsun bi süre sonra ufak seste gidiyordum yanına. Ayrıca mama da verdiğim için sorun olmadı pek.
Seydameva Ofiser 11 aylık oldu hala ayırmadım 2 yaşına kadar da ayırmayı düşünmüyorum benimle aynı odada ayrı yatakta yatıyor ❣️
MizginLeyla Seydameva bende sizin gibi düşünüyorum 🤗 kızım şuan 6 aylık ve bazen yanımda yatıyor kokusunda huzur buluyorum 🥰 bu günler geri gelmez diye düşünenlerdenim 🥺🥺