Eda1525 ben doğduğundan beri ugrasiyorum canim denemedigim yontem kalmadi. Suan 5.5 ayligiz hatta 2.5 aylikken burnunu acamadigim icin cigere inmisti bronsit oldu antibiyotik hava vs kullandik.
4.5 aylikken yine oldu ve 2 hafta zor iyilestik. En son yontemim, serum fizyolojik 2 tup sıkıp 5 dk beklet yumusasin, daha sonra otri natura kids al ondan ikiser fis sık ve 5 dk bekle, en son olarak nazalnem (nem koruyucu) sıkıyorsun ve aciliyor. Bunu gun asiri yapip yavas yavas kurtuluyorsun canim. Nazalnemi de buradaki bir anneden duydum ve dua ediyorum kendisine.
Bunlardan sonra da gunde 2 den fazla olmamak sartiyle aspire edebiliesin otribebenin basliklari kaliteli. 2 den fazla da cekebilirsin ama burnu yara olursa cok ugrasirsin o yüzden yatmadan ve sabah saatleri yapsan daha iyi olur