Merhabalar, 4 ay 17 günlük bebeğim yaklaşık 10 gündür saatte bir emmek istiyor. Sürekli aç gibi. Emerken Uykuya dalıyor ama kısa sürede tekrar uyanıyor. Kilo alımı geçen ay sınırdaydı. Bu ay henüz ne kadar aldı bilmiyorum. Bebeğim sizce doymuyor olabilir mi? Tüm bu belirtiler (emme isteği, uyku gerilemesi vb) 4. Ay atağında da var bildiğim kadarıyla. Sizce doymuyor mu yoksa atak döneminde mi? Görüşleriniz için şimdiden teşekkürler.