Merhabalar kızlar,
Bebeğim 8 aylık, ilk bebeğimde çook zorlandığım için oğlumda emzik verme kararı aldım. Bibs emzik kullanıyoruz. Emziğe çok düşkün değil. Uyku haricinde aramıyor’duuuu ta ki bu hafta iki alt dişimiz de bianda patlayana kadar. Bu hafta ağzından asla düşürmüyor, ısırıp duruyor. Elinden alınca deliye dönüyor. Zaten ilk başta dişleri çıktığı dönem bırakırım diye düşünmüştüm. Bibs yuvarlak bi emzik biliyorsunuz, yavrumun damağı bariz yuvarlak 😂 emzik bıraktırma postlarına baktım ama bu kadar erken bıraktıran göremedim. Süreci çok uzatmak istemiyorum ilerde daha zorlanırım diye düşünüyorum. Var mı yardımcı olabilecek 🥲 ( bu arada maşallah uykuları çok düzenli, emziğini verip odasından çıkıyorum ve kendi kendine uyuyor, özellikle bu sebepten dolayı çok korkuyorum açıkcası) [https://i.hizliresim.com/nmi3zt3.jpeg](https://)