Kızlar sadece anne sütü içen bebekleriniz ıkınıyor mu ıkınmıyor mu? Kızım hem mama hem anne sütü içiyor, ama ıkınıyor kakasını zor yapıyor yani. Arkadaşlarımda aynı şeyi söylüyor birinin 3 aylık oğlu anne sütü ve mama içiyor o da ıkınıyormuş ve kakasını 3 günde yapıyormuş, diğer arkadaşımın oğlu sadece mama içiyor o da aynı 3 4 güne yapıyormuş kakasını ve ıkınıyormuş, bi arkadaşımın oğluda bebekken sadece mamayla besleniyordu o da ıkınıyormuş yani bu ıkınma mamadan dolayı mı, anne sütü içip hiç kakasını zor yapan ıkınan yok mu? Ne zamana kadar devam edecek ki bu ıkınma belki normal bi süreç ama ben çok üzülüyorum ve ıkınacam diye hep uykusundan uyanıyor :( aptamil comformil gaz ve kabızlık yapmaz dediler onu aldık ilk mamadan içti ikinci üçüncü yaptığımı içmedi çıkardı hep, normalde hipp kullanıyorduk sonra tekrar hipp verdim içti onu demekki comformili sevmedi. Şimdi de normal aptamil 1 e geçelim diyoruz kullanıp memnun kalan var mı aptamil 1i?