Prmaki boşanma davası açmak istiyorum da bebeğim küçük gitmem çok sıkıntı bagkurluyim şuan ama gelirim yok kapanış vermedim devlet bana avukat atar mi , birde işlem sırası nasıl olur uzun sürer mi gitsem, internet den de başvuru oluyor Muş eğer oradan becerebilirsem gene süreç nasıl olur karşı tarafa ne zaman gider ne zaman mahkemeye gideriz