Boncugummomy1 Bebeğim 8 buçuk aylık normalde ek gidayi kabul ediyodu bi sorun yasamiyoduk. Yalnız son 1 haftadır doğru düzgün birşey yemiyo istemiyo sürekli emmek istiyo.acikmasini bekliyorum belki yer diye ama yok yine yemiyo. Neden böyle oldu anlamıyorum.
Boncugummomy1 Prmaki bakıyorum damaklarina ama normal görünüyor. 3 gündür ishali vardı ama öncesinde afedersiniz ben ishaldim benden geçmiştir diye düşündüm. İnşallah geçicidir bu durum ya. Anneleri şimdi daha iyi anlıyorum o yerse bende doyuyorum resmen 😀
Prmaki Boncugummomy1 kabarmadığına bakmayın aniden de çıkabilir yada bi süre sonra kabarabilir Salya akıyor mu