Kiwi Merhaba erkek bebekleriniz sadece çiş yaptığı zaman direk yeni bezmi bağlıyorsunuz yoksa kaka yaptığındaki gibi ıslak pamuk ile temizleyipmi alt değiştiriyorsunuz ?
Prensinannesi23 Kiwi direk hiç almam bu kız erkek farketmez ki sonuçta idrar da bir dışkı ve pişik yapar enfeksiyona yol açar
ertus26 Kiwi en güvenilir ıslak mendilde olsa mutlaka sıcak suda akıtıp siliyorum her cisli bezinde ve temiz mendilimizle kurutup oyle bağlıyorum..
ertanmut ben sadace kakada siliyorumm çilde hiiç silmedm sekiz aydır bir gün dahi pişik olmadı çook şkür
Sakura-chan Kiwi ıslak mendili sadece kaka yaptığında kakasını temizlemek amaçlı kullanıyorum. Mutlaka imkanım varsa banyodagüzelce poposunu yıkıyorum. Çiş yaptığındada pamuğu suyla ıslatıp siliyorum